Pracownia sushi

Jak to działa?

Jak zamawiać?

  1. Wejdź na naszą stronę www.pracowniasushi.pl i kliknij ZAMÓW aby przejść do naszego pełnego menu. Na stronie wybierz zestawy, dania, które chcesz zamówić.
  2. Przejdź do koszyka aby podać swoje dane i złożyć zamówienie. Jeżeli odwiedzasz nas po raz pierwszy możesz założyć nowe konto, na którym odnotowywane będą Twoje zamówienia. Możesz też zalogować się swoim loginem i hasłem lub po prostu zamówić bez rejestracji.
  3. Kiedy przejdziesz wszystkie kroki naszego koszyka nasz konsultant otrzyma wiadomość e-mail z Twoim zamówieniem a na Twoją skrzynkę e-mail przyjdzie wstępna informacja o złożonym zamówieniu. Jak najszybciej skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia możliwości przygotowania wszystkich zamówionych dań oraz przekazania Ci wstępnej godziny dostawy. Pamiętaj, że podczas rozmowy z konsultantem możesz jeszcze dokonać zmian w swoim zamówieniu.
  4. Jeżeli wybrałeś płatność online to zaraz po zakończeniu rozmowy konsultant wyśle do Ciebie wiadomośc e-mail (4A), w której znajdziesz link służący do potwierdzenia zamówienia i przejścia do płatności online. W wiadomości znajdą się również wszystkie zmiany jakie ustaliłeś telefonicznie z konsultantem.
  5. Aby przejść do płatności online koniecznie kliknij przycisk lub link potwierdzjący zamówienie (5A). Pamiętaj, że tylko po Twoim potwierdzeniu zamówienia możemy przejść do kolejnego kroku. 
  6. Jeżeli wybrałeś płatność online to w kolejnym kroku musisz dokonać wpłaty na nasze konto (6A). Przelew zostanie zrealizowany błyskawicznie a o pomyślnym zakończeniu procesu płatności zostaniemy poinformowani mailowo i automatycznie zmieni się statust Twojego zamówienia.
  7. Twoje zamówienie zostanie przygotowane niezwłocznie jak tylko otrzymamy Twoje potwierdzenie podczas rozmowy telefonicznej (7B) lub potwierdzenie Twojego przelewu online (7A). Czas oczekiwania jest różny w zależności od ilości i stopnia skomplikowania dań. Musisz uzbroić się w cierpliwość, ale zapewniamy, że będzie warto! :)
  8. O tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru lub zostało przekazane kurierowi dowiedz się z kolejnej wiadomości e-mail.
  9. Wystarczy wtedy odebrać je i zapłacić w lokalu (9B) lub zaczekać na pojawienie się dostawcy (9A).

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania co do sposobu działania naszych zamówień on-line - zapraszamy do kontaktu.

Smacznego!

Jak przebiega zamówienie?

Ta strona korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie zmieniając ustawienia w swojej przeglądarce. Dowiedz się więcej